Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
vaste lijnen werken niet
|
Lucas Kiebooms |
Geplaatst op 07 August 2014, 09:47
|
Nieuweling
Berichten: 5
Lid sinds: 07 Aug 2014
|
sedert 1 dat werken de nummer 089351658 een 089353546 niet meer, er is slechts een bezettoon
wat te doen? |
|
|
|
Admin |
Geplaatst op 07 August 2014, 11:13
|
Superbeheerder
Berichten: 20
Lid sinds: 30 Mar 2010
|
Hoe bel je? Met een mobiel of een vaste lijn??
Werken de nummers wel als je op de andere manier beld?
|
|
|
|
Lucas Kiebooms |
Geplaatst op 07 August 2014, 11:20
|
Nieuweling
Berichten: 5
Lid sinds: 07 Aug 2014
|
vaste lijnen |
|
|
|
Admin |
Geplaatst op 07 August 2014, 18:38
|
Superbeheerder
Berichten: 20
Lid sinds: 30 Mar 2010
|
En als je met een mobiel naar die nummers beld? Heb je dan ook een bezet toon?
|
|
|
|
Lucas Kiebooms |
Geplaatst op 07 August 2014, 21:48
|
Nieuweling
Berichten: 5
Lid sinds: 07 Aug 2014
|
neen een normale beltoon maar bij de ontvanger (de vaste lijn) gebeurt niks
Scarlet dienst heeft mij door een reeks dingen gepraat, dat heeft niks geholpen, zij zouden dan de zaak aanhangig maken bij belgacom die voor de "infrastructuur mote zorgen. reeds drie dagen zonder telefoon!
nog andere voorstellen? |
|
|
|
Admin |
Geplaatst op 08 August 2014, 00:22
|
Superbeheerder
Berichten: 20
Lid sinds: 30 Mar 2010
|
Ok, samenvattend:
- Je belt met een vaste lijn naar de door jou genoemde nummers en krijgt dan een in gesprek/bezet toon.
- Je belt met een mobiel naar de door jou genoemde nummers en krijgt dan een normale beltoon, maar bij de ontvanger gaat de telefoon niet over.
Vraag; bellen de vaste en de mobiele telefoon via verschillende providers?
Als je die vraag met ja beantwoord dan ligt het probleem bij de eigenaren van de telefoonnummers die je probeert te bellen.
Als je de vraag met nee beantwoord dan kan het probleem bij jou of de eigenaren van de telefoonnummers die je probeert te bellen liggen.
|
|
|
|
Lucas Kiebooms |
Geplaatst op 08 August 2014, 10:18
|
Nieuweling
Berichten: 5
Lid sinds: 07 Aug 2014
|
ikzelf ben eigenaar van deze vaste lijnen en van deze mobiele telefoons
dit lost mijn probleem uiteraard niet op
dus ik zal wachten tot er 'iets' gebeurt, wat is mij niet duidelijk want intussen heeft ook diegene die de vaste infrastructuur beheert Belgacom Proximus nog steeds niets laten weten hoe ze op dat bericht van scarlet gaan reageren. |
|
|
|
Admin |
Geplaatst op 08 August 2014, 11:12
|
Superbeheerder
Berichten: 20
Lid sinds: 30 Mar 2010
|
Om niet op scarlet te hoeven wachten kun je natuurlijk ook zelf contact opnemen met belgacom en het probleem uitleggen.
|
|
|
|
Lucas Kiebooms |
Geplaatst op 08 August 2014, 12:56
|
Nieuweling
Berichten: 5
Lid sinds: 07 Aug 2014
|
inderdaad, het probleem is dat ze u dan verwijzen dat ge klant zijt bij Scarlet en dan van voorafgaan herbeginnen
cirkels zijn altijd rond |
|
|
|
wy4 |
Geplaatst op 07 December 2015, 00:21
|
Nieuweling
Berichten: 2
Lid sinds: 06 Dec 2015
|
Ik heb Scarlet internet ADSL (25€/m - Onbeperkt volume) en voor vaste telefonie het Vaste Lijn pakket van Proximus met toch wat interessante inbegrepen voordelen die als Proximus Premium Club + SERVICE (!). Proximus Internet geeft wel hoge snelheden (50/4 Mbps) maar het volume is toch wel beperkt tot 100GB/m en dat is toch wat aan de lage kant. Die hoge snelheden heb ik eigenlijk niet echt nodig voor het gewone surf- en e-mailwerk (geen gaming, geen digitale tv) en met TV analoog van Telenet (22 kanalen) heb ik voorlopig ook genoeg. Ik heb er zelfs enkele gratis kanalen op mijn digitale DVB-C als Arte Belgique HD, CNBC Europe, CNN, BBC World en TVE.
Een speedtest ADSL gaf 5,05 Mbps Down, 0,48 Mbps Up en Ping 14 beetje aan de lage kant (!)
Gewijzigd door wy4 op 07 December 2015, 00:31
|
|
|