obey-robots.txt
29 Maart 2024, 11:48
Goedemorgen bezoeker
Navigatie
RSS Feeds
Articles Blog Downloads Forums News Web Links
Nederlandse ISP's
· caiway.gebruikers.eu
· freedom.gebruikers.eu
· glasvezel.gebruikers.eu
· kpn.gebruikers.eu
· nlex.gebruikers.eu
· online.gebruikers.eu
· stipte.gebruikers.eu
· tele2.gebruikers.eu
· t-mobile.gebruikers.eu
· vodafone.gebruikers.eu
· xs4all.gebruikers.eu
· zeelandnet.gebruikers.eu
· ziggo.gebruikers.eu
Onderwerp bekijken
Scarlet Gebruikers Groep » Scarlet digitale radio en televisie (HDTV) » Digitale radio of televisie storing
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
vaste lijnen werken niet
Lucas Kiebooms
sedert 1 dat werken de nummer 089351658 een 089353546 niet meer, er is slechts een bezettoon
wat te doen?
 
Admin
Hoe bel je? Met een mobiel of een vaste lijn??

Werken de nummers wel als je op de andere manier beld?
Smile
 
Lucas Kiebooms
vaste lijnen
 
Admin
En als je met een mobiel naar die nummers beld? Heb je dan ook een bezet toon?
Smile
 
Lucas Kiebooms
neen een normale beltoon maar bij de ontvanger (de vaste lijn) gebeurt niks
Scarlet dienst heeft mij door een reeks dingen gepraat, dat heeft niks geholpen, zij zouden dan de zaak aanhangig maken bij belgacom die voor de "infrastructuur mote zorgen. reeds drie dagen zonder telefoon!
nog andere voorstellen?
 
Admin
Ok, samenvattend:

- Je belt met een vaste lijn naar de door jou genoemde nummers en krijgt dan een in gesprek/bezet toon.
- Je belt met een mobiel naar de door jou genoemde nummers en krijgt dan een normale beltoon, maar bij de ontvanger gaat de telefoon niet over.

Vraag; bellen de vaste en de mobiele telefoon via verschillende providers?

Als je die vraag met ja beantwoord dan ligt het probleem bij de eigenaren van de telefoonnummers die je probeert te bellen.

Als je de vraag met nee beantwoord dan kan het probleem bij jou of de eigenaren van de telefoonnummers die je probeert te bellen liggen.
Smile
 
Lucas Kiebooms
ikzelf ben eigenaar van deze vaste lijnen en van deze mobiele telefoons
dit lost mijn probleem uiteraard niet op

dus ik zal wachten tot er 'iets' gebeurt, wat is mij niet duidelijk want intussen heeft ook diegene die de vaste infrastructuur beheert Belgacom Proximus nog steeds niets laten weten hoe ze op dat bericht van scarlet gaan reageren.
 
Admin
Om niet op scarlet te hoeven wachten kun je natuurlijk ook zelf contact opnemen met belgacom en het probleem uitleggen.
Smile
 
Lucas Kiebooms
inderdaad, het probleem is dat ze u dan verwijzen dat ge klant zijt bij Scarlet en dan van voorafgaan herbeginnen
cirkels zijn altijd rond
 
wy4
Ik heb Scarlet internet ADSL (25€/m - Onbeperkt volume) en voor vaste telefonie het Vaste Lijn pakket van Proximus met toch wat interessante inbegrepen voordelen die als Proximus Premium Club + SERVICE (!). Proximus Internet geeft wel hoge snelheden (50/4 Mbps) maar het volume is toch wel beperkt tot 100GB/m en dat is toch wat aan de lage kant. Die hoge snelheden heb ik eigenlijk niet echt nodig voor het gewone surf- en e-mailwerk (geen gaming, geen digitale tv) en met TV analoog van Telenet (22 kanalen) heb ik voorlopig ook genoeg. Ik heb er zelfs enkele gratis kanalen op mijn digitale DVB-C als Arte Belgique HD, CNBC Europe, CNN, BBC World en TVE.
Een speedtest ADSL gaf 5,05 Mbps Down, 0,48 Mbps Up en Ping 14 beetje aan de lage kant (!)
Gewijzigd door wy4 op 06 december 2015, 23:31
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vaste lijnen werken niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Trap er niet in! Nieuws van Scarlet : 1 11 jan 2016
Belg niet bezig met datalimieten Nieuws van Scarlet : 1 12 apr 2010
[TIP!] Gebruik OpenDNS als je pagina's niet kan openen! Helpdesk : 1 02 apr 2010
Gebruikers Online
· Gasten online: 1

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: RikDC
Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Leden enquête
Tevreden met Scarlet?

Ja
Ja
43% [3 stemmen]

Nee
Nee
57% [4 stemmen]

Stemmen: 7
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 02 apr 2010
496,595 unieke bezoeken